dinsdag 14 mei 2013

Dar Naseem AlAndalos Spring Summer 2013


Ik struin heel het internet af om alles te lezen en te zien wat maar met de caftan te maken heeft. Ja zo´verslaafd´ ben ik.  Zo kwam ik deze site tegen en ik was meteen verkocht en al zwaar verliefd op een van de modellen. Dit ga ik jullie natuurlijk niet onthouden.


Dit is de collectie van Dar Naseem Alandalos. Prachtig Marokkaanse traditioneel handwerk, toch licht en simpel. Dit in combinatie met een westerse touch. Zie deze prachtige collectie. Als je niet van te modern houdt, bewonder dan het prachtige handwerk, maar naar mijn idee kan je hier alle kanten mee uit. Zelf ben vind ik de eerste twee modellen prachtig en ben ik echt helemaal weg van de tweede. In het filmpje zie je hoe de stof valt en beweegt....helemaal verkocht!


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten